Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Utrecht. Meer weten? Ontdek meer
Sylvie
29 mei 2026 om 15:12
Heel snel, heel lekker
Juliette
25 mei 2026 om 20:17
Wat een snelheid en kwaliteit! Blij mee. En dat op Pinksteren.
Jayley
3 mei 2026 om 19:59
het duurde veelste lang heb 2 keer gebeld en toen was het er pas heb 1,5 uur op me eten gewacht voor dat er was en als ik belde werdt er telkens gezegd dat het nog maar 5 minuten zal duren maar dat was dus niet zo voor de rest sushi was lekker maar lang
Mariem
25 apr 2026 om 0:11
Lekker goede smaak
Olivia
20 apr 2026 om 22:22
Altijd tevreden hier, goede prijs en top sushi
Miriam
15 apr 2026 om 23:29
Heeel lekker en goed verpakt
Annelies
13 apr 2026 om 17:33
Box C was ok, maar de bezorging liet erg op zich wachten: 1 uur later dan gepland
Sylvie
10 apr 2026 om 15:45
Lekker, netjes verpakt. Snel geleverd