Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Utrecht. Meer weten? Ontdek meer
Larisa
21 jun 2026 om 20:04
goed eten, duurde wel erg lang, 1.5 uur terwijl op thuisbezorgd stond dat het na een half uur al bezorgd was.
Marlinde
20 jun 2026 om 9:34
Super lekkere sushi, ze hadden een fout gemaakt in de bestelling en binnen een kwartier kwamen ze het goede + een extraatje brengen als oplossing. Erg goede service!!
A
17 jun 2026 om 0:11
Het was oké, het kwam wel heel snel maar het was erg veel rijst was gewoon redelijk. Maar ik heb zeker wel eens lekkerdere sushi gehad
Sylvie
29 mei 2026 om 15:12
Heel snel, heel lekker
Juliette
25 mei 2026 om 20:17
Wat een snelheid en kwaliteit! Blij mee. En dat op Pinksteren.
Jayley
3 mei 2026 om 19:59
het duurde veelste lang heb 2 keer gebeld en toen was het er pas heb 1,5 uur op me eten gewacht voor dat er was en als ik belde werdt er telkens gezegd dat het nog maar 5 minuten zal duren maar dat was dus niet zo voor de rest sushi was lekker maar lang
Mariem
25 apr 2026 om 0:11
Lekker goede smaak
Olivia
20 apr 2026 om 22:22
Altijd tevreden hier, goede prijs en top sushi